Härlig Midsommar!

Jag hade en grym midsommar med tjejerna i fredags. Alexandra, Emelie och Sandra käkade hos mig innan vi mötte sofia på tåget. Vi åkte till Nadine i anneberg och käkade lite gött och hade mysigt. sen så drog vi vidare på fest i Lindome. Meningen var att vi skulle på fest i hällesåker. dock måste man tydligen boka bussar dit nu? När vi skulle boka var det försent. Så det var andledningen till att vi drog till Lindome, plus att det var närmre. Det var en go fest. När det var dags att dra hem träffade jag och Emelie Linus och några. Tog sällskap med de innan vi svängde till mig. Somnade rätt sent. Så snacka om att man var slutkörd dagen efter!

HÄR KOMMER NÅGRA BILDER FRÅN MIDSOMMAR!


Alexandra hade köpt masker som vi skulle ha på oss! som ni ser, så är jag och emelie väldigt snygg i de! Man såg knappt något eftersom att min mask alltid kom så högt upp!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-06-27 @ 20:47:30

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback