JAG HAR BILJETTER

Det var tur att jag kom så tidigt till skolan, annars skulle jag inte kunnat få så bra biljetter till Eclipse. Men först gick det inte att boka? De släpptes vid 8, men det gick inte att bokas fören vid kvat över! Man blev lite stressad, satt och uppdaterade sidan hela tiden, jag loggades ut. Man var tvungen att vara biomedlem för att kunna boka biljetter idag. Därför blev jag irriterad när jag loggades ut varje gång jag ändrade från stockholm till Göteborg. Jag ville inte göra samma misstag EN GÅNG TILL! sisst när jag gjorde det til new moon bokade jag i fel stan, sidan kraschade eftersom att det var så många som ville boka. Sen så var det kö på att boka via telefon. jag fick seriöst springa till tåget, springa till bergakungen och, så i kö i 20 minute. jag fick dock 2 biljetter, men på två olika ställen. så det var skönt att jag slapp göra så detta året med!


MEN JAG FICK BILJETTER TILL SLUT!<3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-06-09 @ 13:30:03

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback