Bioooo

Den nya designen blev bra, tack Daniel! En härlig sommarbild gör susen! Idag ska jag åka in till Göteborg och köpa en ny foundtation på Make Up store. Sen så ska jag lämna in min klocka som gick sönder förra veckan, men har inte hunnit lämna in den än så idag måste jag ta tag i det! Men jag förstår inte hur det kunde gå sönder när jag tog av med jackan? ärsh, hoppas att det går att laga! annars är det är dålig klocka! Under mina två ärende ska jag tillbringa dagen med Jenny Näslund! Det var länge sen vi sågs och idag blir det äntligen av! Idag ska vi på Bio, fett nice! Älskar att gå på bio. Snart blir jag förhoppningsvis Guldmedlem! Vi ska se Shuttered Island. Tror att den heta så? Håller tummarna på att den är bra!


minnen<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-03-27 @ 10:13:11

Kommentarer

Postat av: Hannah

Söt bild :)

Har frågestund i bloggen nu!

Så ställ massa frågor! :D

Kram! :)

2010-03-28 @ 14:31:53
URL: http://upprepas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback