forever young

Nu har jag tränat Step med mamma och storsyrran, det var lika roligt som vanligt på detta passet! Snart blir det att fixa det sista inför att lägga sig i sängen och sen blir det att kolla på Efterlyst eller Andra avenyn, får se vilket jag väljer :)

Min syster tipsade mig om en otroligt bra låt som jag har fastnat vid nu. Det är Jay-z som sjunger Forever young. Jag trodde inte att han skulle sjunge refrängen, men det gjorde han och han får det att låta toppen!


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks () 2010-03-31 @ 19:44:35

Kommentarer

Postat av: Henrik

hehe aarå, förstod nästan de va så du menade:P:)



haft en bra dag?:)

2010-03-31 @ 23:19:28
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Postat av: iiissa♥

ah den låten är så bra! ^^



har du gjort en egen bikini, lr vill/kan du rösta på min?:)

2010-04-01 @ 17:44:23
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Postat av: majjhoesåklart

en toyota supra<3

2010-04-02 @ 15:30:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback