Fredags

I fredags åkte jag till Matilda, det var en lång och tråkig resa. Den började inte så jätte bra precis! jag gick på fel tåg innan jag fick reda på att jag skull epå tåget bredvid. Men hur lätt är det? Det är faktist rätt lätt hänt att man går på det tåget som har kommit från Växjö istället för att gå på det som ska gå till växjö! Men jag kom i alla fall iväg och det var så underbart skönt!!!

När jag kom dit  så körde Gustav, Matildas kille hem oss. OTROLIGT SKÖNT att slitta bära på mina tunga väskor enda hem till henne så stort tack Gustav! När vi kom hem till henne så käkade vi go mat, lite totilla med tillbehör sen så tog vi det bara lungt på hennes rum. Vi skulle egentligen på fest men jag var för trött och hade en otroligt jobbig huvudvärk!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-03-01 @ 14:59:07

Kommentarer

Postat av: Matilda

Super skojsigt :) <3

2010-03-01 @ 15:06:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback