Härlig dag på stan

Idag träffade jag Alexandra, det var väldigt längesen vi var med varandra och för att göra den härliga dagen till en underbar dag så tillbringade vi våran tid i stan, solbrillorna på och ett stort leende. kunde inte bli bättre! Jag har äntligen köpt mina efterlängtade convers som jag har velat ha sen förra våren. Men då lyckades jag aldrig köpa de. Men nu, nu har jag de. på mina egna fötter! Dock känns det lite segt att jag inte har många hundra lappar kvar efter de köpet, speciellt inte efter helgen i växjö då det gick åt stora summer i stan! men jag klarar mig månaden ut! :)


Bli inte rädda av mitt fejkade leende på bilden, jag bjuder på den idag för att det är lördag!


Dagens köp på Scorett, Convers 699:-

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-03-06 @ 17:45:54

Kommentarer

Postat av: Emelie

Riktigt söt bild på dig !

2010-03-09 @ 17:53:11
URL: http://emeeliiiees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback