lady gaga = man?

Tänk att lite make up kan göra en sån stor skillnad på utseende! . När Lady gaga är utan make up så ser hon ut som en kille om jag ska vara helt ärlig. Blev helt chockad när jag såg henne utan smink första gången i sommras från en skvaller tiding. Men om man bara kollar lite snabbt på bilden så tänker man inte på att det är hon! Det är först när någon nämner det som att man ser att de är hon.


många måste har hört att många tror att Lady Gaga är en man. Man har oppererats sig. Om man tittar på bilden nedanför så ser det faktist ut som att hon har en snopp. lite roligt ändå! Men,men  kanske bara är dräkten som är lite uppblåst där, vem vet? Man ska inte dra för hastade slutsatser egentligen!

Den manliga Lady GaGa




Lady Gaga feat Rodney Jerkins - Reloaded.  Jag tycker att den är bra :)

Jag tycker att refrängen är riktigt bra

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2010-03-31 @ 16:21:08

Kommentarer

Postat av: Henrik

tja:)

lady gaga är självklart ingen man, när skulle hon opererat om sig då? att käka hormoner och grejjer för att bli kvinna eller man tar minst 5år, och sedan genomgå könsoperationer, tror inte på det:P



däremot har hon väl kanske högt venusberg, vilket gör att de putar ut lite.



snygg blogg btw:)

2010-03-31 @ 16:55:40
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Postat av: Hemlig!!!

Det här är från en tidning:



Lady Gaga är tvåkönad!



De senaste dagarna har det ryktats om att Lady Gaga har en snopp. Det var efter ett filmklipp där Gaga kliver av en motorcykel i en väldigt kort klänning som man kunde ana en snopp skymta fram.



Enligt tidningen ska Lady Gaga vara relativt öppen med sin dubbla könstillhörighet.



– Det är ingenting jag skäms över, det är bara att jag inte går och berättar för alla om det. Ja. Jag har både ett manligt och ett kvinnligt könsorgan, men jag betraktar mig själv som kvinna. Det är bara en liten snopp och den påverkar inte mitt liv mycket. Jag är sexig. Jag är het. Jag har både snopp och snippa. Big deal.

2012-05-30 @ 15:14:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback