New moon

Kvällens planer blev inte som planerat! Jag skulle kollat på Let's Dance finalen och kolla på solsidan. Men planerna blev helt annat! Det blev att jag fastnade vid datorn och fortsatte med min lilla film, eller vad man nu ska kalla det? Det tog oerhört lång tid! ungerfär 4 timmar, eller ne kanske inte så mkt? men lång tid tog det i alla fall!
De som känner mig väl kommer stämpla mig som New Moon nörd direkt när de ser detta klippet! men vet ni vad? det är det fan värt efter detta! Nu är jag trött och nu ska jag sova för imon ska jag åka in till Göteborg med Jenny, vi ska även gå på bio!
puss :D


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-03-27 @ 00:54:23

Kommentarer

Postat av: Jenny

Vad bra videon var! Duktig du är som kan göra sånt :P

2010-03-27 @ 19:45:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback