Shutter Island

Jag och Jenny var på bio för en stund sen, vi såg Shutter Island! Det är ingen film jag kan rekomedera! man blev nästan helt störd i fimen. Jag hängde inte med i svängarna och jag förstod inte så mkt! Inte Jenny heller! Det var liksom i de sista minuterna man förstod handligen?
Men, jag måste säga en sak och det är att jag hade väldigt trevligt med Jenny idag! har saknat tiden med att umgås med dig och det kändes sjukt skönt att träffas! Tack för idag gullet!
puss

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2010-03-27 @ 18:12:19

Kommentarer

Postat av: Ellie<3

härlig header!

2010-03-27 @ 19:22:38
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Postat av: Jenny

Jag har saknat dig med, vi får träffas oftare! Tack för idag! <3

2010-03-27 @ 19:46:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback