smink försvinner!

Under denna tiden som jag har gått i stylist så är det väldigt mycket smink som har försvunnit och gått sönder. vilket jag tycker är så otroligt onödigt att sno sminket vi får låna! Vi har fått en box med smink som har värdet
10 000:- o den får vi behålla sen. vi får allt i! Så varför sno? Vi har fått rabatt kort på Face Stockholm och Make up store så att vi ska kunna köpa sminket billigare om vi vill lägga till något i boxarna eller ha det själva! Ni som snor, ni förstör för alla oss andra. Snart kommer de inte köpa in mer smink och då blir det sämre sminkningar.
Det är inte bara från skåpen i stylistsalarna som smink försvinner, även i andras boxar. Så patetiskt! kan ni lägga av någon gång!



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-03-28 @ 19:01:18

Kommentarer

Postat av: emelie<3

heeej smarriga du!!!

Jag har nu designat min bikini på nelly... som en jordgubbe!!!

gå in på min blogg... http://emelielindahl.blogg.se

och ge den jätte bra betyg!!!!

Kraaaamar// Emelie

2010-03-29 @ 18:46:21
URL: http://emelielindahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback