ORIENTERING. SHEET!

En kebabtallrik satt fint innan ett orienteringspass mitt ute i kungsbacka skog. Vet inte riktigt om den heter så, men skogen låg där i alla fall. Det var tungt i magen att springa! Jag sprang med Sandra och Therese. Måste verkligen säga att det kändes underbart skönt att Larsson var med eftersom jag är inte så jätte bra på orientering... Jag blev bättre när min grymma pappa hjälpte mig förra sommaren. Men kunskaperna har försvunnit HELT! Vi hittade inte alla, men några fick vi allt! Hade inte förvånat mig om någon gick vilse i den stora skogen. Jag blev lite små nojjig när jag hörde att vi skulle göra orientering. Men det var riktigt roligt! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-05-11 @ 17:29:30

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback