Vågat halva håret

En kund i salongen skulle egentligen slinga håret, men hon ändrade sig eftersom att hon vill vänta till eftersommaren så fick jag och Åsa en lång rast. undefär 1½ timme. Man blev rätt trött när man sitter och kopplar av. Men jag plattade hennes hår och hon fixade till mitt med att använda trippeltång. Dock vågade hon inte hela! hon gjorde bara halva. nedredelen av håret var rakt. det var faktist snyggt! har aldrig testat innan. Men de får jag göra om. Sen så gjorde hon en söt fläta och tog bort håret på andra sidan också. rätt skönt att få bort håret från ansiktet.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-05-27 @ 17:44:33

Kommentarer

Postat av: elin kärlek♥

åh vad fint hår du har bruden!

2010-05-27 @ 20:10:20
URL: http://elinamour.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback