färgat ögonbrynen och fransarna i skolan

Hallå alla!

Tro mig, jag lever! Jag har inte så mycket fritid längre nu när det är full gång i skolan. 3 inlämningar denna veckan, sista kvar nu! Arbetsmiljö är inte min favorit om man säger så. 

Idag gjorde vi en riktigt kul grej på hudvården i skolan! Vi färgade fransar och bryn. ja, vi är sega på min skola men vi fick äntligen göra det! Nu har jag svarta ögonfransar, istället för mina ljusbruna. Härligt! Men ögonbrynen är kanske lite väl mörka för min smak. Det lite roligt ut till mitt blonda hår. Den blir nog ljusare om några dagar, för hoppningsvis, hehe.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-11-11 @ 18:03:37

Kommentarer

Postat av: Steinkarolina

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-07-18 @ 08:31:42
URL: http://steinkarolina.blogyd.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback