Jobba två gånger idag

Godmorgon alla!

Det blev ingen sovmorgon idag som jag nästan hade hoppats på efter att jag har sovit så lite i helgen, igen! haha. Jag sover inte när jag är med Niclas. Blir aldrig trött hehe :( ;) Men jag har haft en toppen helg i alla fall med tre goa tjejer i fredags och med Niclas i lördags.

Jag ska snart sminka mig, jag ska jobba om mindre än en timme. Efter jobbet blir det att äta lunch hos farmor och farfar, sen vidare till skolan för att ha dubbellektion i Photoshop. Vet ni vad jag ska göra efter skolan? jo JOBBA, igen! haha känns som jag bara jobbar nu. Det är sjukt gött med extra pengar! 

Ha en bra dag! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-11-22 @ 07:55:50

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback