panik!

Go morron, go morron!

Idag är det snö på utsidan! Ganska svårt att förstå, men det är faktist vitt på marken. Undra om detta påverkar tågen? hehe, man vet ju aldrig med dessa tåg till skolan. De brukar aldrig fungera när det börjar bli kallt. Men vet ni vad? Vi får allt hålla tummarna på att jag slipper stå ute och frysa.

Jag känner lite smått panik på skolarbetet! Jag är inte riktigt klar med Arbetsmiljön och den ska vara klar på fredag, så den är det rätt lungt med! men Svenskan! Jag ska föra ett författarpoträtt av William Shakespear + analys om något han har gjort.. Så idag blir det verkligen att rå-plugga innan träning 19.40 :)

Nu är det dags att gå till skolan, Stylist i 3 timmar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-11-09 @ 07:25:06

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback