Toppen helg!

kan börja med att säga att jag har haft en toppen helg med Niclas, släkten och Emelie. Jag är lite extra glad idag eftersom att jag vaknade klockan 11. Det var så fruktansvärt längesen jag gick upp efter klockan 9. I fredags kväll var jag med Niclas,det var riktigt mysig. Det blev en god middag med familjen, efterrätt och två bra filmer. Han sov här också, så det var extra mysigt. <3 På lördagsmorgonen blev det att göra sig iordningn, 8 års kalas för lilla kusinen Filip. Sen när jag kom hem blev det en ritkigt stressig kväll. Jag följde med Emelie B till ett krök i partille. Andra sidan stan. där var det också bra.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-11-07 @ 12:25:31

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback