är helt klart nöjd med genomgången!

Hej alla fina!

Nu har jag kommit hem från jobbet och jag har också kommit hem från styrketräningsgenomgången jag var på. Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med de 3 timmar med genomgång. De kändes som 1 timme. Men jag har fått lära mig väldigt mycket hur jag ska göra på maskinerna - RÄTT! Jag har gjort fel hela tiden! Vilket är riktgit tråkigt! men det är bra att det finns folk med sådan talang som han har. Jag är nöjd, det kan jag lungt säga att jag är! :) Nu blir det att verkligen ta tag i träningen och hoppas att det bli bättre resultat!

Ha en bra kväll. puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-10-10 @ 21:03:09

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback