bränt mig.... på axeln

Hej bloggen!

Nu ska jag försöka få till ett inlägg som jag har försökt med i ungefär 3 gånger nu. Men när jag ska spara och publicera så loggas jag ut och inlägget sparas inte? Vad kan det beror på? Ingen aning säger jag här för mig själv. Denna gången får jag kopiera texten innan jag sparar så jag slipper skriva om hela tiden. haha!

Jo, jag har vart klantig, som vanligt men idag var det värre än vanligt. Jag tänkte göra håret fint till praktiken med att våga det med min trippeltång. men vad gör jag? BRÄNNER MIG PÅ AXELN? Hur lyckas man, det suger! Det svider också. Dock såg det värre ut i morse, rödd och det sved nu är det bara en ful axel.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-10-21 @ 20:18:53

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback