hela dagen i full gång

Mina fötter var som istappar igår när jag kom hem från stan.  Filmen var jätte rolig och maten smakade prima ballerina! Måste nog köpa ett par varmare skor innan den "riktiga" vintern slår till.


Nu är kläderna på eller dagens outfit som man kanske ska säga på bloggen ;) Idag blir det ett par leggins, linne och en gosig kofta! :) Ska snart hoppa i skorna, slänga på jackan och gå ner till gymmet och jobba i några timmar. Sen kommer mina föäldrar och hämta mig så ska vi åka till stan och hämta mina special inlägg som vi har fixat. Hoppas att jag kan börja springa nu!!! Sen ska vi köpa byxor som jag kan ha på kicks när jag praktiserar där ;) Sen ska jag förhoppningsvis övningköra. Oj! det blev fullt upp hela dagen! Vi får se vad kvällen har att bjuda på ;)


ha en bra dag allesammans, jag hör av mig senare efter att jag har gjort alla mina planer!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-10-16 @ 09:18:50

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback