lov imon?

Godmorgon alla underbara människor!

Idag är det söndag, och imorgon "börjar" lovet. Har någon känsla i kroppen att det känns som att det är skola imon.. Det beror på att jag pluggar. Renskriver intervjun från Kicks, ska också svara på en hel del frågor inom Arbetsmiljö och säkerhet! sen så ska jag fortsätta skriva om företaget Yubag - om våran framtid. Sen så ropar svenskan på mig låååååångt där borta. Ska göra en Författarproträtt om W shakspear!

Idag blir det ingen träning för mig, jag skulle på SpinBox idag. Men känner att det är alldeles för hårdträning för mig del idag. Jag hatar min hals, jag måste kämpa för att svälja :/ synd om mig..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-10-31 @ 10:01:27

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback