40 timmar... snark!

Igår hann jag inte blogga. Jag jobbade igår och direkt efter jobbet blev det ett träningspass. När jag kom hem hade jag inte riktigt orken att trycka på knappen på bruken, sätta mig på stolen och vänta i 40 timmar på att mina så kallade dator ska sättas på. Så jag valde att lägga mig i sängen och smsa, plugga och försöka sova. Dock, gick det inte så bra. Så var ovanligt trött idag på morgonen!


fin bild, ellerhur? Nu är det inte långt kvar och jag är hur taggad som helt på att sätta mig med alexnadra på tåget mot VÄXJÖ! nu är det tisdag, hm? låt se. Onsdag, torsdag - FREEDAAG!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-09-28 @ 16:16:23

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback