"Emo" för en dag

Idag på stylisten fick alla olika "teman" att insperara sig ifrån och kolla upp lite fakta. Jag och Sandra Södertröm fick Emo. haha, det var kanske inte det lättaste. Men det var kul och man blev riktigt kul. det rimmade nästan!? haha. Aja, men man blir det snurrig av att varken ha rast eller något på tre timmar. Men, dagens lektionv ar lite roligare ände sista. Jag ska se om jag kan få bilderna. INNAN DE RADERAR DE FÅRN KAMERAN!

Så här blev jag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-09-28 @ 16:52:29

Kommentarer

Postat av: Thilda

Tack, tyckte det med! :)

Du skulle trots allt vara snygg som Emo alltså!

kraam

2010-09-28 @ 21:55:39
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback