varför är jag så klumpig?


Hur klumpig är inte jag då? Jag lyckas trmpa på en innebandyboll och vricka foten. Händer alltid att jag slår mig på idrotten. Springer inte jag och Larsson in i varandra så slår jag mig själv, typiskt!

Så nu sitter jag här med en svullen fot som gör fruktansvärt ont. Gör ondare nu än när det hände? Hur smart är jag då som sa till läraren "nej jag behöver inte linda in den, jag kan gå på den" Smart var mitt namn, ibland! Sen så tränade jag Zumba  efter skolan med Alexandra med min onda fot och det gör inte saken bättre? Skulle nog inte vart med, men ville att Alexandra skulle prova på!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-09-14 @ 19:01:34

Kommentarer

Postat av: Nicolayrebekka

Great site. Good info

2010-12-27 @ 12:32:07
URL: http://nicolayrebekka.blog16.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback