6 dagar kvar!

God morgon på er!

Nu är det inte långt kvar tills jag blir 18år, på fredag blir det resturang med familjen och på lördag blir det släktkalas för mig. Sen vet jag inte om jag ska ta en tur på krogen på lördag natt. Jag fyller på söndag. Helgen efter blir det resturang med Alexandra och sen utegång med henne och niclas och några fler. Denna veckan blir det en hel del plugg med matten. på fredag ska jag göra proven. usch! Ser inte fram emot det. Kommer plugga riktigt mycket nu. Så känner att jag måste börja nu, sen vid 18 tiden ska jag köra dubbelpass idag. känns skönt att ta tag i träningen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2011-01-03 @ 11:45:50

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback