haft en toppen helg

Jag hade en toppen nyårsafton. Dagen började med middag hos emelie med 3 goa tjejer från klassen Sandra, Sandra och Emelie. Vi åt tre-rättsmeny och allt smakade perfekt med lite gott vid sidan om. Sen så tillbringade jag kvällen med Niclas och hans kompisar. Det var en lyckad nyår. Dagen efter låg jag och Niclas i sängen i stort sett hela dagen. Det blev en pizza och TV tittande. Jag sov över hos honom igår också. Jag kom hem vid halv 8 i morse. Somnade direkt när jag kom hem. Niclas skulle döma en hockeycup idag, så vi steg upp vid 7, det var nästan skönt att vi försov oss 1 timme! :D

du är bäst!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2011-01-02 @ 13:31:03

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback