Ingen tumme upp för gårdagen

Godmorgon alla! Det blev väldigt tidigt igår, jag kom hem vid halv 1 - 1 tiden. Kvällen blev inte riktigt som man hade tänkt sig. Jag behöver inte gå in på ditaljer, men den var väll inte tummen upp om man säger så. Den började med dålig nyhet i skolan och sen fortsatte det hela dagen. Men vi får hoppas på att denna dage blir mycket bättre, har dock inga planer. Men det blir det väll så småning om, det är nog inte så många som är vakna nu, strax innan halv 10. Det är en vanlig tid för mig på helgerna. Frågan är om jag ska gymma idag eller om jag ska göra det imorgon? hm?


Här kommer en fin låt från Vampyrer suger.





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2011-01-15 @ 09:21:45

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback