jag gillar mina köp.

Idag övningkörde jag med mamma och storasyster. haha, gick lite för fort ibland men annars gick det nog bra. Det går frammåt i alla fall! Efter att vi hade lämnat carro på gymmet, så åkte jag och mamma och handlade mat. Lite senare på dagen när vi hämtade carro efter jobbet så åkte vi till Ullared och handlade lite. Det blev inte så mycket för min del. hårspännen, nagelbandsolja och strumpor. YEAH, jag gillar mina köp. riktigt roliga! haha.

Nu har jag tagit på mig mina träningskläder och ska snart åka ner och träna. idag blir det att gymma i 1½ timme. alltid gött! hoppas att jag får träffa Den biffiga alexandra där också ;)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2011-01-25 @ 17:55:54

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback