time for School!

Godmorgon Bloggen!

Jag har precis sminkat mig och borstat tänderna. Jag ska snart ta på mig ytterkläderna och gå ut i kylan. Jag har 1 lektion i skolan idag. Jag börjar kvart över 11 och slutar 5 i halv 1. talala vad glad jag blír! :D Efter skolan ska jag gymma sen är det dags att jobba klockan 16.00-20.00 Blev ett längre jobb pass idag. härligt med extra pengar! Jag borde hinna köra ett gympass på en timme sen springa hem och duscha, äta och sen ner till jobbet. Denna veckan har gått lite för fort, det är redan fredag imorgon och imorgon ska jag äta på restaurang med Alexandra och sen ska vi gå ut med Niclas och några till, ser fram emot en toppen kväll imon! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2011-01-13 @ 09:59:23

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback