Vi var grymma!

Hej på er!


Igår var jag hos hudmottagning och jag hade inte Viteligo. Dock trodde läkarn det först. men tack och lov att jag inte hade det! Jag har fått en recept på en kräm som ska göra så att mina prickar försvinner, men det kan ta ett bra tag! Men det känns skönt att det finns ett sett att få bort min dalmatin rygg.

Skolan var rätt lugn. stylist läraren visade några håruppsättnignar man kan göra av lockar. Vi fick testa själva och göra en kvällsmake up. Efter 4 timmars stylist så gick jag till banken med Emelie och fixade lite. senare blev det idrott, då vi hade handboll och det lagat jag var med i vann självklart! Goo Blue-team! vi var grymma! :D Och nu så ska jag snart åka ner till gymmet och träna i 1½ timme. Härligt!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2011-01-18 @ 17:55:15

Kommentarer

Postat av: Sandra

Hej!



Vad var det för kräm du fick? :)

2011-01-18 @ 18:35:51
URL: http://sandraajonsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback