en ängels tålamod

Nu är det inte många dagar kvar till julafton. Det känns nästan som att man borde åka in till göteborg för att köpa de sista julkapparna. Men jag har vart färdig sen november!? Vad kan man göra nu innan jul? sitta och fundera på vad det är man kan få i julklapp? Det jag hoppas mest på är pengar, så att jag kan handla på mig på mellandagsrean, de är ju aldrig fel. right?

Jag vaknade fruktansvärt tidigt idag. Jag har nog inte förstott att det är lov nu. jag vaknade runt 8, hö. inte så roligt kanske! men jag tog på mig skorna och powerwalakde för mig själv. det var skönt, men fick en fruktansvärd håll. det var väll de enda som gjorde att jag tappade humöret! men senare blir det att dra till gymmet och träna bort godiset man käkade med Emelie igår, de var inte lite godis heller!



Jag har ju slarvat bort en ängels tålamod sesong 1. så otroligt smart är jag, måste ha råkat slänga den när jag rensade bland filmerna. Så jag bestämde mig för att tanka den, trotts att jag inte har tankat en enda film sen lagen kom. Ganska bra faktist! men nu, detta var ett nödläge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-12-20 @ 12:38:26

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback