:(

Jag hade tänkt tanken, men trodde inte att det skulle kännas så här jobbigt, så här tomt utan dig.  Men detta var lika bra, det var lika bra att det tog slut här och nu. För vi har inte haft det så bra den sista tiden. Vårt bråk som sker i stort sätt varje veckan, vårat avstånd och din hockey som blockerar vårat träffande. Vi träffades knappt en gång i veckan.  men du ska veta en sak, du var den bästa som hände mig. glömm inte det är du snäll. du kan tänka på det någon gång ibland i alla fall. Det jag hoppas mest på just nu är att vi fortfarande kan prata och vara vänner. Men jag tror att det kommer vara lite svårt att prata med varandra nu i början. men så är det nog för alla.
Tack för vår tid. 31/1 - 13/12 </3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-12-14 @ 08:25:45

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback