klänningen + skorna = nyår

Idag gick jag upp 04.40, precis som igår. Men jag var nästan tröttare idag om man jämför med gårdagen! Men dagens jobb är avslutad och vi blev inte klara så det blir jobb imon med:) härligt med lite extra pengar! Dock gick dagen otroligt långsamt idag.


Nu har jag testat klänningen, med skorna och strumpbyxor. vet inte om jag ska ha svara istället, dock kanske det blir alldeles för svart? Jag kör nog med dessa! Men nu har jag en frågan, eller fråga och fråga.. Jag vet inte om jag ska ha axelbanden till klänningen eller vara utan. Det är betydligt finare utan, men risken är att klänningen åker ner hela tiden!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-12-29 @ 18:05:42

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback