lov!<3

- Here today and gone tomorrow..


Nu börjar värken i axeln försvinna, men det är inte som vanligt än. Fortarande öm. hoppas att jag kan sova ut i natt i alla fall,har nog inte sovit riktigt sen söndag. början av veckan har jag nog inte sovit alls... har jag inte ont, så drömmer jag, drömmer jag inte så tänker jag, tänker jag inte så vet jag inte vad jag gör. Jobbigt är det i alla fall. Men nu har jag fått mitt efterlängtande jullov så det blir nog att sova ut i förta hand!

Imon ska jag träffa Emelie, det ska bli skojj. Vi ska ta en tur på stan och jag ska handlar lite smink på Make up store och Face i första hand! måste vara lite fin inför jul och nyår;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-12-18 @ 20:42:38

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback