paketleken

Idag fick jag massvis med massage av Therese. Kan det bli goare? Först gjorde hon nacke, halsen och axlarna - de pariet där. Sen gjord ehon ryggmassage, snacka om att man höll på att somna!
tack!<3

På lunchen blev det hamburgare och därefter dra till kungsmässan för att göra våran paketlek. Alla skulle köpa något för 50-100 kr. Jag köpte två ansiktsmasker och en glittig badbomd. Sofia fick min present och jag fick sofias. Godis, tuggumi och kondomer:P De andra fick, strumpor, en snoppkrog"man hänger handduken på den, en godis som man kan använda till rätt tillfällen. Sen så fanns det massvis med roliga grejer:)
Tack för en härlig dag tjejer, imon är det lov! hoppas att vi ses på lovet<3'


ni är bäst, glömm inte det!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-12-17 @ 15:57:23

Kommentarer

Postat av: playoymansion <3

gud vad härligt med masage. de skulle ju absolut inte sitta fel.

du värkar ha haft en härlig dag ialf:D



kram<3

2009-12-17 @ 16:33:43
URL: http://playboymansions.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback