trevlig dag på stan!

Igår kom tjejerna hit och planerade lite inför nyår, hoppas att våra planer bli lyckade! Efter en stund så följde jag och emelie de till stationen, eftersom att inga hittar här! Där efter kom filip hit, så vi tre stack hem till mig. Meningen var att vi skulle kolla på hem till midgård och skratta lite, men det behövdes inte! trevlig kväll! (Y)



Idag träffade jag Sandra Larsson och vi tog en liten tur till stan för att hitta en nyårs klänning. Jag hade tänkt att ha en glittrig klänning eftersom det är typisk nyår. Men sen så blev det en sammet, eller vad man nu ska kalla de.
Vi letade och letade efter en klänning till Larsson, men hon blir fan aldrig nöjd den lilla tjejen!:D Men till slut hittade hon två fina!
Tack för idag tjejen<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-12-27 @ 18:29:51

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback