Äntligen fredag!

dagens planer eller helgens planer fram för allt var att Matilda, min syssling skulle komma hit. Men när hon väl skulle boka. så ah, var alla biljetter slut. Typiskt SJ att de inte kan fixa mer vagnar till Göteborg! ååh!

idag började jag klockan 1. Dagen började med att jag åkte till stan med mamma och handlade lite. jag köpte äntligen en Make up store foundation. jag har fått ett make up store kort så att jag får 30% rabat och min lärare sa att den gäller även i Åhléns. Men när jag kom dit så gjorde de inte alls de. åh, ännu en grej som inte ingick i mina planer! Nå väl. jag köpte foundation ändå, den är värd pengarna 245 kr, kanske lite mkt för smink men men. ska man bli fin så får man lida pin som mamma brukar säga!:)
Idag kommer syrrans kille hit så jag ska nog umgås med dom idag, känner mig lite små sjuk. Vet inte riktigt vad det är? men jag mår illa, ont i huvudet och känner mig bara helt konstig. bara det inte något på gång nu asså? Mamma mådde lika dant igår, så man vet ju aldrig... snälla inte svininuflensan, snälla inte svininfluensan!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-13 @ 16:25:48

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback