Biljetter!!

Idag hade jag mitt engelska prov, men innan det fick jag skynda mig till skolan och till datasalen för att boka bio biljetter till New Moon och jag fick två platser, en till mig och en till alex. GÖTT! Jag var på topphumör eftår. Och därefter var det dags för provt. Vet inte riktigt hur det gick. det känns inte bra men inte dåligt heller. Colm, min engelska lärare kom fram hela tiden och sa vad det skulle stå, den är ju inte fel;)


Vi fick sluta tidigare idag, eller vi gick pågrund av att vi inte hade någon lärare i svenskan. Så jag stack till Coop nära och köpte med mig några färska frallor till mig och mamma, hur gött som helst! Sen skulle jag städa, men som att jag hade bokat biljetter till new moon så skulle jag kolla när jag var tvungen att hämta ut dom imon. Näh, men vad står det? Filmstaden Stockholm. STOCKHOLM? hur fan lyckas man... :( Då var det bara att boka om, men eftersom att biljetterna gick åt så fort i morse så trodde jag att dom var slut redan vid lunch. Självklart kommer man inte in på sidan när det är verkligen nödfall? Jag försökte ringa till kundtjänst men jag orkade inte sitta i kö när det var 10 st innan i luren.. Så jag fick tralla mig till stan, till bergakungden ochg boka nya. Men Sjävklart är det lång kö där med, inte lite dålig tajming? Men jag fick iallfall mina 2 underbara efterlängtande biljetter<3


Edward Cullen - Robert Pattison

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2009-11-04 @ 16:27:45

Kommentarer

Postat av: Anonym

hahaa det är nog för att min kille har verkligen en hockey rumpa xD

2009-11-05 @ 07:02:02
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/

Postat av: Anonym

jaa verkligen saknar dig!!!<3

2009-11-05 @ 14:37:40
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback