en kvällssotning



Jag har gjort en svart sotning på min syster. De kommer stå nedaför hur du gör, om du vill testa själv:)

1: Lägg en bas med Neutralisering där det behövs " Täcka röda och blå fläckar", ta en Foundation som passar din hud och lägg därefter puder.
2: Ta svart kajal på slemhinnorna och på fransraden. Så att det inte syns något råsa. "du kan ta kajalen efter ögonskuggan, men om du har känsliga ögon så kan det rinna lätt, därför tycker jag det är bättre att ta de innan
3: Lägg en svart ögonskugga på ögonlocket och jobba upp den till globen
4: Välj vilken form du vill ha, jag föredrar att man följer ögatsform
5: ta en svamp och sudda ut de markerade kanterna
6: lägg en svart droppskugga under ögonen, tjockare ju längre ut du kommer och baka ihop den med skuggan över.
7: ta svart skugga på övre fransraden och underögats fransar. För att täcka ännu mer råsa.
8: ta på mascara
9: Måla ögonbrynen efter smak " jag tog en ljusbrun"
10: Ta någon ljus, behaglig färg till läpparna
11: det sista du behöver göra är att ta roug.
12: KLAR

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-26 @ 17:26:14

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback