Färga ögonbrynen!!

Första lektion för denna torsdagen var Hudvård, då vi gick igenom ögonbrynen. Snart blir det dags att noppra och färga varandras. Jag är inte så speciellt sugen på att färga mina ögonbryn, de är redan tillräckligt mörka och vill inte ha dom ljusare heller!:P Tror att det är fler som känner så!
Vi hade som vanligt en lång håltimma framför oss och som varje torsdag drar vi till kungsmässan och tog en fika på Espresso House. Förjäkla gött! Jag fick även köpt lite grejer : Julklapp till Carro, Klänning till mig själv och en foundation borste!:)

Nu blir det dags för mig att städa, tråkigt nog att säga detta men det behövs verkligen!:P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-05 @ 17:40:16

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback