Farsdag

Idag är det min pappas dag, men vi har inte direkt firat om man säger så. Han fick sina presenter igår. han fick lottopaketet av mig och storsyrran, han vann dock bara 10 kr. Så jag hoppas på att han köper en ny lott så håller vi tummarna för en stor vinst! Han fick även två tröjor och träningsshorts som jag hoppas på att han kan ha på gymmet, istället för sina tajta cykelshorts...


Jag och de andra tjejerna i familjen tog bilen och rullade ner till kungbacka. Jag köpte ny lacktajts, kände att det behövdes nya eftersom mina andra är helt förstörda.. Sen köpte jag lite nya underkläder, alltid lika roligt varje gång att fylla på gaderoben!:D



Nu ska jag dra ner och gymma sen måste jag läsa lite till läsloggen..:(
HA DET BRA!:D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-11-08 @ 16:35:24

Kommentarer

Postat av: patricia

vill att du skall komma hit så vi kan mysa ;);)<3

2009-11-08 @ 17:32:18
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback