Grym lördag

Nu mår man väll som man förtjänar. Känns som huvudet ska sprängas och min förjävliga förkylning har kommit tillbaka igen. Inte så jätte roligt, hoppas att jag inte bli värre. det är mycket i skolan nu. Hinner inte vara hemma, men vill samtdigt bli frisk så att jag kan träna igen.
Igår kväll var planerna att gå på fest med Emelie och Sandra, men sen så blev det bara jag och Emelie. Men kvällen var riktig rolig. Först så beställde vi pizza och käkade de hos emelie. Sen var det dags för att göra oss iordning med smink och hår. sen var det dags för att rulla till Toltorp.
det var en väldigt rolig kväll, folket var också roliga. Stämningen var på topp!
Jag hoppades på att jag skulle få sova hos Johan igår. Saknade honom riktigt mycket och vi har inte sets på en vecka:( hatar det! Men jag kunde inte sova där. Så vi ska förhoppningsvis ses på onsdag! Jag pallade inte åka hem ensam så jag sov hos emelie. Vi somnade väll runt 4. så är ganska så trött nu. 
Och vad ska man göra? Jo den förjävliga samhällskunskapen.... FUCK!



MATILDA, VÄRLDENSBÄSTA KOMMER PÅ FREDAG! SAKNAR DIG MEST<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-29 @ 14:04:21

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback