jävla tisdag..

Då var man äntligen klar med länsingen och framför allt klar med läsloggen. Det är skönt att ha det gjort så att jag slipper göra det i morgon när jag slutar 11. Då vill man helst bara ta det lungt innan man ska åka till Johan min.
Idag skulle jag tränat med mamma och pappa, men har vart så otroligt trött idag, det är helt otroligt vad jag HATAR denna tisdag. Så många tråkiga lektioner så att det är sjukt! Men, sista lektionen var trotts allt inställd så ska inte klaga allt för mycket, kan ju försöka att låta bli:P
Jag är sjukt sugen på att bara kadsta mig i sängen, jag har ett väldigt bra läga nu. och bara lägga mig och slå på en bra film och sova. hörde ni? Sova klockan 7. Jadu, är man trött så är man!:D



Vi håller på med presenationer på datakunskapen, och man ska presentera för klassen vad man är bra på. Jahop, då fick man tänka igenom ännu en gång vad man är bra på. haha, Johan sa en grej som han tyckte att jag var bra på. Men den kanske jag inte ska säga här och deffenitivt inte redovisa!:D Så det blev att jag ska berätta om Twilight böckerna 1-4 lite kortfattat. Vi får väll se hur det går, men just nu har jag ingen stor för hoppning på det.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-11-10 @ 19:05:46

Kommentarer

Postat av: patricia

jaa det måste vi göra:D saknar dig såå mcyektz3 shnögging!

2009-11-10 @ 19:52:50
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback