kände som om något skulle komma upp.

Då var tisdagen avklarad. Och imon är det engelska test!.. Är sandra sugen på att gå till skolan? -Nej? Åh, har verkligen ingen lust för det kommer gå åt helvette, speciellt när man är så smart som jag så att man inte fattar vad det är man ska plugga på. Det är ju toppen!
Näh, men nog om engelskan, får ont i huvudet bara av att tänka på det. Idag Har det vart en låång dag, Svenska "ingen lärare så kunde stannat längre hos johan i morse" sen KLF, matte, data och idrott. Idrotten var riktigt rolig idag, det kan man se på mina knän. Några brännsår här och där, men vafan, jag lever och det är ju det som är huvudsaken. Right?;) Men men, det blev att slänga i sig lite yorghurt och en macka innan jag drog till gymmet för att gå på pass med mamma. Men hennes ben är inte riktigt bra så hon fick avstå halva. tråkigt :( Så jag fick vara kvar själv med de andra och köra loss höftarna hit och dit. men det gick inte så bra för  min del heller om jag ska vara helt ärlig. Måste vara att jag inte åt så mkt innan jag tränade, och att det var så tätt in på. Mådde illa och kände som att något skulle komma upp, ah nu behöver vi ju inte gå in på ditaljer. Men ni förstår säkert vad jag menar!




Har ju glömt att berätta att vi har fått klassfotot och skolkatalågen kom igår. Det är roligt att man kan få se alla skolor + klasser i hela kungsbacka! hihi, kan ju alltid kolla hur kompisarna blev;)
Men iallfall, så här blev jag och min klass. JAg blev inte speciellt nöjd. men jag har ju sett värre om man säger så!:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-03 @ 19:33:21

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback