min egna lilla värld

Idag åkte jag hem från Johan, det blev inte så mycket sömn för min del. Känns inte som det i alla fall eftersom att jag trodde att jag skulle försova mig hela tiden eller inte höra klockan. Men jag kom upp i tid!
Det är så sjukt tråkigt att åka hemmifrån Johan, En knökad buss med massa gammlingar till små skrikande barn. Man får knappt luft där inne när alla tjötar. Så jag sätter i mina hörlurar och tar på högsta volym och lever i mina egna lilla värld. Det var nära att jag glömmde gå av bussen(A) Det var tur att hon som satt brevid mig reste sig upp så att jag hann reagera lite.  Men det var trevligt att åka med Sötnosarna Sofia och Malin till skolan.

Skoldagen började som varje torsdag med Hudvård. Dagens lektion skulle vi fixa varandras ögonbryn. Hihi det var roligt men sjukt jobbigt på något sätt. Så åjobbigt med den irriterande hängande lampan som i stort sätt ALLTID är i vägen. Höö?! flytta den?  Näh, men jag nopprade Therese ögonbryn och jag hoppas på att hon blev nöjd!:D


Bara jag som saknar värmen? Åh, Emelie den jäveln som ligge roch steker i Thailand. Kom ihåg! du har lovat att du ska sola åt mig med. Så hoppas att jag får se något resultat snart!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-12 @ 18:34:27

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback