new moon

åh, äntligen har denna efterlängtade dagen kommit. fredag, mina underbra fredag. Ikväll ska jag se New moon med Alexandra. Och det är svårt att beskriva mina känslor är just nu. Först och främst är jag över lycklig eftersom min syster såg smygvisningen igår och hon berättade att filmen var hur bra som helst. Sen så är alla böcker undebrara så filmen borde vara bättre än Twilight, eftersom att de har lagt mer pengar på filmen.
Dock känner jag mig lite dålig, känns som jag har feber och har sjukt ont i halsen. Det svider när jag pratar och sväljer. Så.. det kommer göra sjukt ont när det blir dags för Thaimat sen med underbara familjen. <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-20 @ 16:37:54

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback