tack tjejer<3

Nu är lovet slut och nu är det dags att börja ta skolan på allvar igen. Allvar? nja, mitt intresse är inte riktigt på topp just nu.
Jag hade en otrolig mysig lunch med Sofia, Sandra L, Malin,Nanna, Therese och Emelie då vi drog till China & Thai bufé i kungsbacka innerstad. Vi satt där en ganska så bra stund och käkade och tog det lungt. Härlig start på skolveckan.
Tack för att ni finns tjejer<3



Jag vet inte hur detta kommer sluta, men inte bra. Det känner jag redan på mig. Jag vet vad du vill och vad jag vill. men varför tar vi inte tag i detta så att allt bli bra igen. jag orkar faktiskt inte att vara ledsen mer, trotts att folk inte merker det jämt och ständigt. Men någon gång måste jag kunna få säga min egna åsikt och ta ut allt som finns inom mig. Men.. Åh, jag vet inte ens vad jag ska säga..
Ibland önskar jag att jag var någon annan, någon som vågar stå upp för sig, bryr sig inte om någon blir sur när man säger sin egna åsikt. Inte bara låta någon bara kasta skit på en. men ne, sån är inte jag. Kommer nog aldrig bli!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-02 @ 16:29:33

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback