Tik Tok

Wake up in the morning feeling like P Diddy...

Idag vakande jag vid halv 11, det var längesen jag vaknade så sent. Snacka om att sova ut för en gångs skull. Idag sminkade jag storsyrran, dock blev det inte som jag hade tänkt mig men det blev någolunda okej i alla fall. När vi var klara åkte vi in till stan tillsammans med André. Jag såg en väldigt fin vänska som jag skulle vilja ha, dock kostade den 3000 så känns lite onödigt att betala så mkt när man kan hitta en minst lika fin för ett mindre pris!
Det var ovanligt mycket folk idag så man blev lite snurrig och skit. Jag mår fortfarande lite kass, ont i huvudet och mår illa? vad är det som händer med mig?.. Men det löser sig, för hoppninsvis!

Ikväll skulle jag vara med Alex, men hon har fått andra planer så jag ska kanske på Bio med C and A. Så hoppas att vi kan se en film som alla vill se. Dom vill se upp, men jag vill hellre se 2012, men biljetterna är HELT slut! Fan också...=(
OM det inte blir bio så drar jag nog på fest. Dock beror det ju helt klart på hur jag mår senare. Vill liksom inte bli sjuk i veckan, jag hinner inte det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-14 @ 17:23:52

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback