en ängels tålamod

Faith No More – Easy - http://open.spotify.com/track/1lPZxIxiolmsRWHwmAEKaC

"That's why I'm easy
I'm easy like sunday morning"



Nu har jag legat i sängen och kollat på en ängels tålamod. Det var ett tag sen jag låg och kopplade av på helgen. Detta behövdes. Det var inte långt ifrån att man somnade. Känns så fel om man skulle somna vid 10 på en fredag. Då lär jag vakna innan 9 imorgon och det orkar jag inte göra! För en gångs skull vill jag sova länge och hoppas att det blir i morgon!

Morgondagens planer är att vara med Jenny, blir säkerligen mysigt som det brukar bli!:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-16 @ 22:51:19

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback