göra eget blod

Idag åkte jag hem ifrå johan till skolan. vi hade en lektion idag och det var hudvård. Vi gjorde rengörning på varandra. Det är så otroligt skönt, så att det är inte långt ifrån att man somnar när man ligger där och får lite ansiktsmassage samtidigt som en tar bort smink och sånt.
Men direkt efter skolan åkte jag till hemmakväll för att lämna några filmer som vi har hyrt, två johan falk filmer och My best friends girl. Där efter gick jag till Willys för att handla mat med mamma, sen drog vi hem och käkade färska frallor.

Sen var det dags att göra min blodläxa "Göra eget blod". Jag och mamma blanda allt som fanns hemma. vi provade nästa 4 gånger innan vi fick ett bra resultat

 
Så här blev resultatet :)



Imon blir det att dra in till stan efterskolan och fika i stan på espersso house. och på lördag ska jag träffa jenny<3:) mys

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-15 @ 13:23:35

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback