Helgen

Det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen, har fått lite skäll ifrån Daniel. så får allt sparka mig i rumpan och ta tag i att skriva lite!
Jag tänkte berätta lite om vad som har hänt i helgen. för det var verkligen helt underbar tillsammans med Matilda. Matilda är min syssling i växjö, för er som inte vet det. Men tror att alla känner till det. för hur ska man kunna missa det liksom;)?

Jag slutade tidigare i fredags för att fixa det sista innan att hoppa på tåget mot växjö. Jag åkte med kust till kust tåget klockan 4. Det hände ett antal pinsamma grejer. En tant skällde på mig för att jag hade hennes plats. sen så råkade jag gå in på toan när en liten kille satt där och bajsa. Se så gick det inte att stänga dörren så fick stå utanför och hålla för att inga fler skulle se. kände mig riktigt snäll nu, trotts mördablicken han gav mig efteråt :(

Men när jag kom fram till växjö så hämtade Matilda och hennes mamma mig, det blev käk på engång, där efter gjorde vi oss iordning för att dra på fest hos Jesper. En riktigt rolig fest, med ölspelet och jag har aldrig. Men det blir inte lika dana frågor som där hemma. så det känns inte som att man passar in när man ställer sina sjuka  frågor(A)


Tack för ikväll!<3



Lördagen var man ganska så trött eftersom att vi var uppe ganska så sent. vi kom hem vid halv 3 så vi la oss någongång efter det. Dock vaknade vi 9, lyckat! Men Denna dagen var också väldigt rolig. jag och Matidla drog ner till stan vid 11 och handlade lite, halsduk till mig och tröjor till matilda. Sen käkade vi på Kina bufé, riktigt smarrigt!:D Men det regnade så mycket, så vi pallade inte gå runt och frysa. så vi stack hem och väntade på att Madde och Paulina skulle komma. Vi skulle fixa oss innan vi drog ut på fest!:D
Det blev förfest hos Gustav, Matildas kille. Vi skulle köra ölspelet. men det blev inte så lyckat eftersom att de flesta hade redan gjort slut på sin dricka. men det var roligt i stunden!:D Alla hos Gustav drog vidare till Micke som hade fest. I början var det ganska så segt men till slutet blev det skojj!:D


Tack för ikväll!<3

Söndag, åka hem, sista dagen tillsammans med matilda.
Idag åkte jag hem ifrån Växjö. Men tåget gick inte förän vid 13. så jag och matidla tog en tur ner till stan idag igen. jag köpte en tröja och matilda köpte en lika dan:D Köpte även med mig en jävligt god kyckling sallad ifrån coop konsum!:D
Mamma och storsyrran berättade att det var en man som hade våldtagit en tjej på toaletten på kust till kust tåget, samma tåg som mig...?!

Denna tröjan köpte jag i växjö!:D


Matilda. tack för i helgen!<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-10-06 @ 20:57:11

Kommentarer

Postat av: Daniel

Bra fortsätt blogga :D

2009-10-08 @ 13:21:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback